1 stycznia 2013

KILKA SŁÓW O MNIE

Hej! Mam na imię Angelika, mam 27 lat i jestem mgr inż. technologii maszyn. W 2014 roku ukończyłam Politechnikę Lubelską. Od 1 września 2014r. pracuję jako technolog-konstruktor w firmie RST ROZTOCZE Tomaszów Lubelski.

Jestem mamą 5-letniego Antosia. Los sprawił, że wychowuję go sama ale nie użalam się nad sobą i nie płaczę w poduszkę. Tak miało być :)

Jestem osobą, otwartą i towarzyszką. Uwielbiam shopping i spotkania ze znajomymi. Jestem 100% kobietą! :D

Bloga założyłam z czystego przypadku. Dawano, dawno temu gdy mój syn przyszedł na świat, ciągłe siedzenie w domu sprawiało, że chciałam, musiałam zająć się czymś odrębnym niż tylko macierzyństwo. Myślałam, że będzie to krótka przygoda, ot tak dla zabicia wolnych chwil. Czas jednak sprawił, że blogowanie stało się moją pasją i wielkim zamiłowaniem. Dziś ciężko byłby mi to porzucić...

Angela Pe/zafrikooo

Tu w tym miejscu pragnę wszystkim podziękować, którzy przyczynili się do rozwoju mojego bloga. To dzięki Wam, moja pasja jeszcze żyje :) DZIĘKUJĘ!



Większość fotografii i tekstów zamieszczonych na blogu (kategorie: o mnie, kontakt,moje wygrane, moje zakupy, recenzja, współpraca, a także wygląd strony głównej) są mojej własności i zastrzegam sobie wyłączne prawo do ich wykorzystania i publikacji. Kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć i treści bez mojej zgody jest naruszeniem praw autorskich i podlega odpowiedzialności zgodnie z postanowieniami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...