20 listopada 2013

Mydełka Ziaja

Kochani, mamy dla Was kolejny konkurs :)

Do wygrania mamy aż 10 zestawów ekskluzywnych mydeł kremowych od marki Ziaja.

Co zrobić by wziąć udział? 
Wystarczy w komentarzu poniżej odpowiedzieć na jedno proste pytanie: 
Co robisz, by utrzymać zdrową i zrelaksowaną skórę zimą?

Wybierzemy aż 10 najciekawszych porad:)

Konkurs trwa do 25.11.2013
Wyniki ogłosimy 26.11.2013

Życzymy powodzenia i czekamy na Wasze porady:)


Co robisz, by utrzymać zdrową i zrelaksowaną skórę zimą? Odpowiedz na pytanie i wygraj zestaw mydeł kremowych Ziaja. Czas nadsyłania zgłoszeń kończy się 25.11.2013r. Wygra 10 najciekawszych odpowiedzi.

13 komentarzy:

  1. Lubię Twojego bloga od dawna, ale zawsze miałam go zapisanego w zakładkach, a teraz mogę dodać go do obserwowanych :)
    Często korzystam z Twoich linków i mam nadzieję, że nie zaprzestaniesz blogowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za tak miłe słowa, które dodają mi powera i ogromnej chęci do dalszego pisania :)

      Usuń
  2. te mydla maja ladny zapach ale generalnie sa takie sobie, mialam wrazenie ze myja niedokladnie

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy ich nie miałam, jak uda mi się wygrać to napiszę jak sprawdziły się u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy konkurs ;)
    jestem ciekawa tej linii Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny konkurs :D Ale Ty jesteś błyskawiczna w wyszukiwaniu tych konkursów podziwiam Cię!: )

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za mydełkami :p jakoś nigdy nie interesowały mnie w konkursach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow nigdy nie widziałam tych mydełek. To jakaś nowość będzie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie robię nic konkretnego,, ale konkurs fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to próbujemy swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...