8 listopada 2013

Pendrive USB 2GB

Zdjęcie: Kto ma ochotę na nagrodę? 
200 kolejnych nagród do wygrania! Tym razem to pendrive'y USB! Zapraszamy do Konkursu "Nowy urlop macierzyński"!

By udzielić odpowiedzi przejdźcie do zakładki Konkurs: www.facebook.com/RodzinaiKariera/app_286812151465490
Liczą się tylko odpowiedzi udzielone w aplikacji.
Prosimy o prawidłowe wpisanie danych do wysyłki. 

Jak zwykle odpowiedź znajdziecie na naszej stronie: 
www.rodzina-i-kariera.infor.pl/
Powodzenia :)


Odpowiedz na proste pytanie i wygraj pendrive USB 2GB. Wygrywa pierwsze 200 osób, które udzielą poprawnych odpowiedzi.

8 komentarzy:

  1. wzięłam udział ale nie wiem czy dobrze odpowiedziałam na pytanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. do mnie nie dotarła jeszcze nagroda z poprzedniego konkursu, gdzie do wygrania był atomizer i coś tam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to dobrze wiedzieć, wiem że mają około 30 dni na wysłanie, ale zdarza mi się tak czasem, że biorę udział w jakimś konkursie innej firmy, i od momentu ogłoszenia wyników i podania danych do wysyłki wysyłają do tygodnia czasu. Wtedy aż chce się brać udział w takich konkursach

      Usuń
  3. ja niby nie wygrałam w poprzedniej edycji, a wiem, że byłam jedną z pierwszych.. późniejsze osoby otrzymały ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...