Przesyłka od samplecity.pl :)

Dzisiaj odwiedził mnie listonosz i przyniósł trzecią już przesyłkę od samplecity.pl. Jak widać cierpliwość popłaca i warto wypełniać ankiety :)

Paczuszka była bardzo świąteczna, wyglądała tak:



Spodziewałam się jednego opakowania perfumy a dostałam 3, dlatego moja radość była potrójnie większa :) Dodatkowo w paczuszce znajdował się katalog z produktami Bi-es.






Kiedyś używałam perfumy tej marki i byłam z nich zadowolona. Ciekawe jak się spisze te, które otrzymałam...;) 

18 komentarzy:

  1. Ja ciągle czekam na swoją. Mam nadzieję, że PP nie ukradnie :( oby jutro przyszła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do 03.01. mają dotrzeć do wszystkich. Przesyłki wysyłane są wg nazwisk :P

      Usuń
  2. również dostałam. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie za bardzo lubie perfumy od bi es :P sa dla mnie za bardzo duszace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze czekam ;) oby doszło bo chyba się załamie jak się gdzieś zgubi po drodze ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaaaaaaaazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również dostałam :) Też myślałam że jeden dostanę a tu miłą niespodzianka. Pierwszy raz mi się udało w samplecity :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie dostać taką paczkę :) Uwielbiam jak mnie listonosz odwiedza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna przesyłka :) Zazdroszczę (i to bardzo) :D Kocham zapachy pod każda postacią

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje. Ja także dostałam i myślałam,że to będzie jedna sztuka,a tu trzy :) Bardzo fajne testowanie nam się trafiło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale będziesz pachnieć :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieźle ! Zaczynają się starać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No proszę to jak wy wypełniacie te ankiety?:P Że do mnie nic nie może dotrzeć:P
    Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. szczęściara ;) mnie tam chyba nigdy nie wybiorą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)