22 lutego 2014

Soraya: żel do higieny intymnej - "moje zakupy"





NAZWA: Żel do higieny intymnej

PRODUCENT: Soraya

CENA: ok 10 zł

GDZIE KUPIŁAM: Rossman

POJEMNOŚĆ: 300 ml

INFORMACJA OD PRODUCENTA: Delikatny, kojący żel myjący do codziennej pielęgnacji miejsc intymnych. Żel delikatnie i skutecznie myje, koi podrażnienia i przywraca uczucie komfortu. Pozostawia przyjemny i subtelny zapach.Specjalnie skomponowana receptura żelu zawiera:
- Kwas mlekowy (wspomaga przywrócenie właściwego odczynu śluzówki, utrzymuje odpowiednie dla miejsc intymnych pH, przywraca fizjologiczny stan skóry i śluzówek, nawilża)
- d-Panthenol (łagodzi podrażnienia, mikrourazy śluzówki i nieprzyjemne uczucie pieczenia)
- Aktywny składnik przeciwgrzybiczny (zapobiega rozwojowi bakterii odpowiedzialnych za infekcje)
Dostępne wersje: róża, lukrecja, rumianek i szałwia, biała herbata, kora dębu

MOJA OPINIA: Bardzo dobry żel, używam go już od ponad roku. Zamknięty jest w plastikowej butelce z pompką. Konsystencja produkty jest bardzo gęsta, wiąże się to z dużą wydajnością. Kolor lekko zielony. Zawsze używałam wersji z korą dębu, ostatnio postanowiłam się wyłamać i wypróbować inny. Zapach przyjemny i delikatny. Dobrze się pieni, łagodzi podrażnienia, odświeża. Odkąd używam tego produktu nie mam problemów intymnych. Sprawdza się w 100%. Wg mnie kora dębu jest lepsza ale i tak upieram się przy tym, że jest to mój najlepszy żel :)

MOJA OCENA: 5/5

15 komentarzy:

  1. Ja mam z Ziai i Fitomedu i są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do higieny intymnej stosuję Biedronkowy żel z Intimea ;) Uwielbiam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ogromny problem z wyborem odpowiedniego mydła albo żelu, wypróbuję, skoro u Ciebie się sprawdza i koi podrażnienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego żelu nie miałam, ale po testowaniu różnych postanowiłam zostać na dłużej przy jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam żele do higieny intymnej z Białego Jelenia. Tego jeszcze nie miałam, może wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie się prezentuje ;) Ja eksperymentuję i za każdym razem kupuję jakiś inny żel/płyn- może teraz padnie na ten :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam swój ulubiony Laktacyd, którego od lat używam i nie zamienię na inny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam niebieska wersje i powiem że mega sie pieni przy kropelce żelu i jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam jeszcze żeli tej firmy. Porozglądam się za nim. Może u mnie też się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O fajnie wiedzieć że się sprawdził bo mój się właśnie kończy a myślałam nad zmianą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też już długo używam tego żelu, też oceniam go bardzo dobrze, nie zmieniam go na nic innego, nawet nie próbuję, bo po co, jak ma się coś sprawdzonego :) Żel bardzo ładnie pachnie, to dla mnie ważne. Kory dębu nie używałam, ale czasem sięgam po wersję biała herbata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam sie w 100% - bardzo dobry produkt w wygodnym opakowaniu z pompka. Jest gesty wiec tak jak powiedziałaś bardzo wydajny a przy tym w przystepnej cenie. Zel dobrze się pieni, super oczyszcza i pielęgnuje, Nie podrażnia jest bardzo delikatny ale skuteczny. Moim zdaniem najlepszy zel na rynku, a przynajmniej najlepszy jaki ja do tej pory uzywalam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez uwielbiam te zele do higieny intymnej z sorayi ! Sa świetne - bardzo delikatne ale skutecznie oczyszczają . Ten zel ma piękny delikatny zapach, super dobrze podrażnienia, polecam nawet dla osób wrażliwych - nie uczula, nie podrażnia. bardzo fajnie odświeża relaksuje efekt super. Płyn w wygodnym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...