16 komentarzy:

  1. Jakiś czas temu się zalogowałam. Niestety kampanie są dosyć rzadko .

    OdpowiedzUsuń
  2. załapałam się do pralinek, potem było cos o samochodach, ale jak dotąd cisza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam, znam i nawet chcialam sie zarejestrowac, ale wysylaja tylko na terenie PL, wiec podziekowalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tam założone konto ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam chyba za niskie audytorium, bo tylko 12 ;((

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie jestem przekonana do tego portalu..

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem tam zalogowana.... Ale bardzo mało się tam dzieje....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam skasowałam konto, gdyż nikt nie chciał się tam zarejestrować przez moje zaproszenie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam już tam konto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. JESTEM TAM JUŻ O HO HO - I NIC.........

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia wszystkim - mam, znam , lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam tam konto, ale w moim przypadku poza wspomnianą ankietą o autach nic się nie wydarzyło. Jak dotąd.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja podziękuję, pewnie i tak bym nic nie dostała, :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zarejestrowana od jakiegoś czasu ale jeszcze nie poszczęściło mi się ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś konto na tym portalu, ale baaaardzo długo nie mogłam się załapać do żadnej akcji i skapitulowałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © 2014 The trunk of variety , Blogger