Majowe denko :)

Nie dawno był weekend majowy a już mamy czerwiec i zamiast pięknego słoneczka i upalnych dni, pada deszcz, jest zimno a patrząc za okno mam wrażenie, że idzie jesień :/

Dziś przychodzę do Was z denkiem, brak czasu i duża ilość materiału na posty sprawiła, że nie wszystkie zużyte produkty zdążyłam wcześniej zrecenzować. Obiecuję Wam, że nadrobię zaległości i dna, które pojawiły się w tym denku wkrótce zostaną zrecenzowane :)



Przyjrzyjmy się bliżej moim zużyciom :)


1. Suchy szampon do włosów got2be - mój najlepszy, ulubiony. RECENZJA!
Czy kupię ponownie? Już kupiłam :)

2. Szampon H&S cool menthol - pisałam recenzję o innej wersji tego szamponu RECENZJA! Te zapach jest troszkę lepszy, fajnie chłodzi i odświeża włosy. Polecam w upalne dni :)
Czy kupie ponownie? Tak.

3. Lakier TAFT - średniaczek, jednak często gości w mojej szafce, chyba nie ma nic lepszego na polskim rynku. RECENZJA! Pewnie tak.

4. Suchy szapon do włosów Isana -  nie zachwycił ale nie był też taki zły. Recenzja pojawi się wkrótce :)
Czy kupię ponownie? Nie wiem.

5. Szampon do włosów (próbki) - otrzymałam je od firmy Matique, recenzja w tym tygodniu.
Czy kupię ponownie? Nie wiem.

6. Kuracja z olejkiem arganowym - nakładam olejek raz w tygodniu przed myciem, włosy są bardzo miękkie i gładkie :) Wkrótce napiszę recenzje :)
Czy kupie ponownie? Jak skończę swoje zapasy, to pewnie tak :)


7. Chusteczki Bobini - ładne pachną, praktyczne opakowanie :)
Czy kupię ponownie? Tak.

8. Płyn do kąpieli - RECENZJA!
Czy kupię ponownie? Tak.



9. Biała Perła "Jutro impreza" - kuracja wybielająca, czy się sprawdziła? O tym wkrótce :)
Czy kupię ponownie? Tak.

10. Pasta do zębów Coslys (próbka) - recenzja jeszcze w tym tygodniu.
Czy kupię ponownie? Może.

11. Pasta do zębów Blend-a-med - RECENZJA!
Czy kupię ponownie? Raczej nie.


12. Płyn micelarny Ziaja - najgorszy jaki miałam, RECENZJA!
Czy kupie ponownie? Nie.

13. Podkład Maybelline - bardzo lubię, używam go już od 5 lat i jest OK :) RECENZJA!
Czy kupie ponownie? Już kupiłam :)

14. Krem BingoSpa - RECENZJA!
Czy kupię? Tak.


14. Perfumy FM - Mexx nr chyba 98, mój ulubiony :)
Czy kupię ponownie? Oczywiście :)

15. Perfumy, nazwy nie znam, niewielka ilość była ukryta głęboko w szafie, postanowiłam zużyć i zrobić miejsce następnym :)

16. Lakier do paznokci Safari - buteleczka się stłukła a lakier się wylewa. Pora na denko. RECENZJA!


Tak prezentuje się moje majowe denko, nie wiele tego ale zawsze coś :P

33 komentarze:

  1. Sporo kosmetyków sięgnęła dna... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak nr 14 pachnie ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore denko ! Gratuluję zużyć ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj tak szybko czas leci jak nie wiem dopiero był marzec a teraz czerwiec.co do kosmetyków to trzeba wypróbować wszystko.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne denko. Czekam na recenzję Białej Perły :). Szkoda, że lakier się potłukł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chciałam tego pisać ale to sprawka mojego syna :P

      Usuń
  7. Miałam szampon H&S oraz kurację z olejkiem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow :) Świetne denko, kuracja wybielająca mnie zaintrygowała, czekam na jej recenzję : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne denko ;) Znam kilka pozycji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te lakiery też często goszczą u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pastę "Biała perła" i jestem bardzo zadowolona z koloru moich ząbków, jednak przyznam, że zrobiły się odrobinę kruche, więc czekam na opinię o systemie wybielającym. Chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dalej się nie mogę nadziwić, że Ci ten płyn z ziajki nie podpasował:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pisałam dzisiaj posta to od razu pomyślałam o Tobie i zastanawiałam się co Ty w nim takiego widzisz? :) możesz nie wierzyć ale na prawdę, jestem w Rossmanie, widzę ten płyn i od razu mi się z Tobą kojarzy :D

      Usuń
  13. Nigdy nie byłam przekonana do suchych szamponów. Powiedz mi - czy faktycznie włosy są jak po umyciu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie aż do czasu kiedy postanowiłam taki szampon wypróbować na swoich włosach :) i teraz na stałe gości na mojej półce. Bardzo dobre rozwiązanie gdy nie mamy czasu na umycie włosów. Może włosy nie są tak miękkie i gładkie jak po umyciu ale wyglądają na świeże, są uniesione i wyglądają bardzo dobrze. Polecam wypróbować ale got2be, po Isanie włosy są sztuczne.

      Usuń
  14. gdzie kupujesz te perfumy FM ? chciałabym kupić ale nie wiem gdzie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z FM jest jak z Avonem, są konsultanci i to u nich się zamawia. Ja mam takie szczęście, że moja kumpela się tym zajmuje. Niektóre perfumy mają ładne i trwałe :)

      Usuń
  15. miałam okazję mieć kilka rzeczy :) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no... Denko całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. szampon z Isany znam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje Kochana zuzyc :) I ja od lat uzywam Maybelline ;) U nas sloneczko i dosc cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne denko, część kosmetyków mi znana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Biała perła mnie zaciekawiła i chętnie o niej poczytam :) Gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne i duże denko ! Miałam suchy szampon z Isany, mnie również nie powalił z nóg ale coś tam działał. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiedziałam,że got2b ma suche szampony, mam ich lakier jest the best

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję kochana długo męczyłam się ale poszło mi.Cieszę się teraz.Buźka.

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem bardzo ciekawa recenzji Białej Perły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję tak dużego denka ;) brawo ;) Ja ostatnio też używam szampon H&S ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © 2014 The trunk of variety , Blogger