24 sierpnia 2014

Chcesz poczuć się jak kameleon? Z lakierami Allepaznokcie to nie problem :)

Za oknem moja ulubiona pogoda, czyli znowu pada deszcz :) W ten piękny dzień przychodzę do Was z recenzją lakieru Flip Flop, który otrzymałam w ramach współpracy z Allepaznokcie. Lakier jest dość nietypowy i ciekawy...Zapraszam do recenzji :)



W moje łapki trafił kolor 02 czyli opalizujący na zielono. Pojemność 15ml/ cena 19,90 zł. Pędzelek jest duży, dobrze się go trzyma. Sama jego grubość również jest odpowiednia. Konsystencja lakieru nie sprawia problemu w malowaniu. Nie smuży.


Do osiągnięcia perfekcji potrzebujemy 2 warstw, 1 prześwituje. Warstwy malujemy w odstępach 5 minutowych. Zasycha w ekspresowym tempie, max 2 minuty albo i mniej. 


Teraz pora na efekty. Na paznokciach możemy dostrzec całą paletę barw. Na zdjęciach widnieje zielony, który po poruszaniu przechodzi w granatowy (kolor uchwycony w świetle sztucznym). Dostrzec możemy również żółty, który zmienia się w kolor różowo - fioletowy.


Kameleon wygląda świetnie na pazurkach. Jestem nim zachwycona, zauroczona. Czasami nie mam czasu na tworzenie dodatkowych ozdób na paznokciach oprócz podstawowego koloru. Ten lakier sam w sobie jest ozdobą i nie potrzebuje dodatków by zachwycać. Na moich paznokciach utrzymywał się 5 dni. Szybko i łatwo się zmywa.


Lakier dostępny jest w 4 różnych odcieniach: opalizującym na zielono (mój), różowo, fioletowo i żółto. Zachęcam do przejrzenia oferty.




30 komentarzy:

  1. Też mam ten lakier, ja mam ten opalizujący na żółto i jest świetny !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :). Nigdy nie miałam takiego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powoli przekonuję się do tego lakieru ! :D Mam go w moim lakierowym pudełeczku :D Ale jeszcze nie użyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Flip Flop bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy ten kameleon:) To super, że tak długo trzyma dla mnie to bardzo ważne.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie ciągnie mnie do takich lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy odcień chyba najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie wiem, że oszalałam, ale nie umiem się powstrzymać :D Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale czadowy efekt i czas schniecia rowniez super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny efekt. Ja pewnie wybrałabym ten opalizujący na fioletowo.

    OdpowiedzUsuń
  11. czytałam już różne opinie blogerek na temat tych lakierów i nie każda jest z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnei wyglada :) jednak dla mnie taki kolorek na codzień do noszenia nie nadawałby się :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy lakier nie słyszałam o nim..

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne no cóż więcej ? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...