8/21/2014

Efekt holograficzny z allepaznokcie :]

Dzisiaj będzie post paznokciowy ale inny niż standardowy czyli malowanie paznokci u stóp. Postanowiłam wykorzystać fakt, że mam jeszcze lato i warto zadbać by nasze stopy wyglądały równie pięknie jak dłonie. Czynu tego dokonałam z lakierem, który otrzymałam od allepaznokcie.


Lakier znajduje się w 15 ml bezbarwnej buteleczce. Kolor 01, chyba najjaśniejszy. Pędzelek nie sprawia trudności w malowaniu, jest odpowiedniej wielkości i dobrze się go trzyma.


Producent o lakierze holograficznym mówi, że jest to "gra kolorów". Ma 100 % rację. Zobaczcie sami ile barw można dostrzec przy jednym odbiciu światła. Lakier daje również wrażenie trójwymiarowości. By uzyskać taki efekt należy nałożyć 2 warstwy, przy jednej lakier jest prześwitujący i nie mamy pożądanego efektu. Schnie zaledwie w minutę. Ze zmywanie nie ma problemu, zmywa się jak inne lakiery, łatwo i szybko. Nie barwi płytki. Na moich paznokciach utrzymał się 7 dni, gdyby nie to, że go sama zmyłam, wytrzymałby o wiele dłużej. Na pazurkach u rąk zaczął ścierać się po 5-6 dniach.


Ja osobiście jestem zachwycona i zauroczona tym lakierem. Jeden z lepszych produktów jakie miałam. Moje koleżanki również były nim oczarowane i ciągle pytały gdzie kupiłam lub czy pożyczę choć na jeden manicure. Wszystkim poleciałam sklep allepaznokcie :)





31 komentarzy:

  1. Ładny kolor podoba mi się.Buziaki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt! :)) Bardzo podobają mi się holograficzne lakiery, ale jestem co do nich troszkę uprzedzona- to dlatego, że raz jak chciałam taki zmyć ze swoich paznokci to zwykły zmywacz do paznokci nie dawał sobie rady ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym przypadku nie było problemu, zwykły zmywacz biedronkowy poradził sobie z lakierem :)

      Usuń
  3. mam ten lakier w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jest zaje... świetny :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam taki hologram :D super wygląda :D
    na słońcu efekt jest boski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak na słońcu wygląda świetnie :)

      Usuń
  6. Mam ten lakier. Osobiście lubię go nakładać na czarny lakier. Wtedy również daje ciekawy efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na czarny? hm..zaciekawiłaś mnie, może sama spróbuję :]

      Usuń
  7. Fajny lakier :). Nigdy takiego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek super się mieni w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także dostałam ten lakier w wyniku współpracy z ALLEPAZNOKCIE i jestem bardzo z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podobno świetne efekty daje również nałożony na kolorowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie kiedyś sprawdzę ;p

      Usuń
  11. Faktycznie gra kolorow i niezla trwalosc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się efekt na paznokciach uzyskany tym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wygląda na pazurkach u nóg ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny lakier. A "gra kolorów" jestncudowna. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda naprawdę ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się b.podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  17. mam go i go uwielbiam! jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że każdy lakier wytrzyma dłużej na paznokciach u stóp - bo dłonie są narażone na częste sprzątanie i zmywanie :) Kolor i efekt końcowy bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny, marzy mi się właśnie taki. Muszę go kupić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 The trunk of variety , Blogger