5 października 2014

Lakier do paznokci Fash'N Studio Astor

Kolejnym produktem jaki otrzymałam od niedrogiejdrogerii jest lakier do paznokci Astor Fash'N Studio w kolorze czarnym. Nigdy nie miałam takiego lakieru i przyznam, że od niedawna marzyłam o czarnych pazurkach, dzięki tej drogerii miałam okazję wypróbować ten produkt. 



Kilka informacji:
Lakier dzięki pełnemu nasyceniu pigmentów daje gwarancje uzyskania perfekcyjnego koloru, dokładnie takiego, jak w buteleczce.
Lakiery Fash'n Studio oferują szeroką paletę olśniewających, intensywnych kolorów, inspirowanych najmodniejszymi barwami nadchodzącego sezonu.

Dostępny również w wersji zapachowej.


Buteleczka mała, pędzelek też, dobrze się nim maluje. Do idealnego pokrycia płytki paznokcia potrzebujmy 2 warstw. 1 warstwa prześwituje. Konstancja i zapach typowy dla lakieru. Jednak nie czuć zbyt intensywnego smrodu. Utrzymuje się na paznokciach ok 3-4 dni. Nie smuży. Czas zasychania: ok 5 minut. Dobrze się zmywa i nie barwi płytki. 


Cena w stacjonarnej drogerii wynosi ok 8 zł, na stronie internetowej drogerii niedrogadrogeria.pl możecie dostać ten lakier za 3,99 zł w wersji zapachowej :)





Polecam zajrzeć do drogerii. Można tam znaleźć wiele ciekawych produktów takich marek jak: Maybelline, Max Factor, Sally Hansen, Rimmel, Manhattan, Astor, L’oreal i inne. Ceny są kilkakrotnie niższe od tych oferowanych w stacjonarnych drogeriach, więc warto :) Zapraszam!

Jeśli chcielibyście zrobić zakupy w drogerii chętnie podzielę się z wami rabatem 5%.

Kod rabatowy: niedrogadrogeria001


Dodam, że dokonując zakupu powyżej 50 zł otrzymasz mini krem BB marki Rimmel gratis.





23 komentarze:

  1. ładny kolor ale jak dla mnie bez kropek prezentuje się ładniej,

    OdpowiedzUsuń
  2. W połączeniu z czerwonym wygląda bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :) ja jeszcze czarnego lakieru nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki mroczny :) Lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. DAwno temu lubiłam czerń na pazurkach, ale mi przeszło i nie mam od dana takiego lakieru:)) dziś umalowałam na różowo:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba :) Czerń to miła zmiana od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat ostatnio zakupiłam sobie czarny lakier ale z checią zaglądnę na tą drogerię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna czerń i super połączenie z czerwienią :D

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście całkiem spoko krył, ale na moich paznokciach kompletnie się nie trzymał! tego samego dnia co pomalowałam, już miałam odpryski, a zmywam jak każdy po posiłku, piorę raczej w pralce... no u mnie on zupełnie nie zdawał egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubię czarnych kolorków, źle mi się kojarzą :) Ale te czarne kropeczki wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja lubię czerń na paznokciach, ale nie lubię zmywać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna i intensywna czerń:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj zdecydowanie nie mój kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze kropeczki, czarne lakiery sie do takich zdobien swietnie nadaja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie, że ta czerń jest taka intensywna :) ciekawa jestem jak pachnie wersja zapachowa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nigdy chyba czarnego lakieru nie miałam :)
    Podoba mi się połączenie z czerwonym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarny to mój ulubiony kolor lakieru. Uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię czerni na paznokciach. Przekonałby mnie tylko lakier piaskowy, ewentualnie tylko motyw czerni na dłoniach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...