4/06/2015

Miody Polskie

Witajcie,
pierwszy dzień świąt za nami. Jak się mają Wasze brzuszki i jak spędzacie Święta? Ja wczorajszy dzień spędziłam w domu a dzisiaj jestem u bratowej na zaręczynach mojego brata. Pozwolicie, że w tym momencie zmienię temat i przejdę do sedna. Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktów, które mają swoje zastosowanie w wielu dziedzinach m.in. w kosmetyce i w kuchni a są to: miody ;) Produkty otrzymałam od

Logo




Miody znajdują się w szklanych słoiczkach z odkręcanym wieczkiem. Dodatkowo opieczętowane są banderolą, stąd pewność, że nikt przed nami ich nie konsumował.



W moje łapki trafiły 3 rodzaje miodów: wrzosowy, spadziowy i wielokwiatowy leśny. Po spróbowaniu wszystkich trzech dochodzę do wniosku, że nie mam swojego ulubieńca. Wszystkie mi bardzo smakowały. Nie wspomnę już o mojej rodzince, która wchłonęła te miody w ekspresowym tempie. Świetnie nawilżały usta oraz skórę twarzy. Równie dobrze sprawdziły się podczas pieczenia piernika, zwykłej kanapki z miodem i masłem oraz jako dodatek do herbaty. W taką pogodę, jaką mamy ten ostatni sposób jest najlepszy by nie złapać choróbska.



Sklep Miody Polskie oferuje nam 9 rodzai produktów, zapraszam do zapoznania się z ofertą pod tym linkiem: Produkty- e sklep



Co do ceny, moim zdaniem nie jest wygórowana. Miody pochodzą z polskich pasiek. Ceny wachają się w granicach 10-22 zł. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

Mokrego Dyngusa Kochani! ;)

42 komentarze:

  1. Moje włosy uwielbiają miód. Dodaję go do masek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miód ma same dobre właściwości i świetnie sprawdza się na każdej partii ciała jak i w kuchni :)

      Usuń
  2. Uwielbiam miody i są zdrowe na wszystko.

    Pozdrawiam serdecznie,
    miłego Poniedziałku Wielkanocnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam miód, często daję go na kanapki i do herbaty zamiast cukru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorący chlebek z masełkiem i miodem mmm :)

      Usuń
  4. uwielbiam miody, szczególnie w zimne miesiące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatka z miodem i z cytrynką :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Choć to Cię poczęstuję ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam miód i wewnętrznie i zawnętrznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, miodek... Ja najchętniej wcinam go solo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja solo jestem w stanie zjeść pół łyżeczki :)

      Usuń
  8. Bardzo tani ten miodek. U nas ceny miodu sa jak z kosmosu! Chyba zaczne zamawiac przez internet. Chociaz troche sie boje co by pekniete sloiczki nie doszly...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jakiej cenie są u Was miody? Do mnie te dotarły kurierem, były solidnie zapakowane ;)

      Usuń
  9. miodki mogłabym jeść na kilogramy tak lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam miód :D
    I ceny nie są wysokie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię jeść miód :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię wszelakie miody ;) ostatnio miałam okazję próbować lipowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miodowa uczta :)))! Gratulacje dla Brata Kochana :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ;) Dziękuję w jego imieniu :)

      Usuń
  14. Ulala :) Ładna data na zaręczyny :) ja uwielbiam miody !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaręczyny były na święta BN :)

      Usuń
  15. Uwielbiam miód. Ja zawsze kupuję od takiego jednego Pana na targu warzywnym z jego własnej pasieki. On zawsze jest w soboty z rana:P Kocham miód lipowy i wielokwiatowy, to moje dwa typy - choć wszystkie dobre, to te jakoś wybieram najczęściej. Miód jest dość drogi, ale uważam, że jest warty swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakiej cenie kupujesz? Te miody są z polskich pasiek :)

      Usuń
  16. ależ ja uwielbiam miody!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pyszne testowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miodzik jest mega dobry ;D:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 The trunk of variety , Blogger