16 stycznia 2016

Bakeo.pl

Hej,

przekąska od Bakeo zjedzona, więc pora na szybciutką recenzję.



Zacznę od tego, jak zamawiamy paczkę. Wchodzimy na stronę, rejestrujemy się i zaznaczamy pod każdym połączeniem przekąski, jak bardzo nam smakuje w skali 4-gwiazdkowej: NIE, MOŻE, CHĘTNIE, BARDZO. Dodatkowo podajemy dzień, w którym chcemy otrzymać paczkę. Możemy również podarować paczkę bliskiej osobie poprzez bezpośrednią wysyłkę (koszt ok 19 zł + przesyłka gratis) lub kupując bon podarunkowy ( 3 paczki - 57 zł, 5 paczek - 95 zł, 10 paczek - 190 zł, 20 paczek - 380 zł). Szkoda, że firma nie pomyślała o rabacie, przy zamówieniu większego bonu np. 20 paczek. 


Paczuszka dotarła w terminie, była tak zapakowana, jak na zdjęciu, dodatkowo przepasana tasiemką. Po otwarciu widzimy, 4 opakowania przekąsek i ulotkę, która zawiera instrukcję zamawiania oraz skład wraz z ilością kalorii naszych smakołyków. Zjadłam ale nie wiedziałam, że tak małe opakowanie może mieć w sobie AŻ tyle kalorii :P 



Dostałam takie połączenia, jakie chciałam. Po otrzymaniu, nie wiedziałam od czego zacząć. Przekąski były przepyszne i aż szkoda, że są takie małe :) Owoce, bakalie można jeść "na sucho" ale też dobrze, komponują się z jogurtem naturalnym i tak je właśnie jadłam. Idealne na śniadanie. Do plusów zaliczam: ogromny wybór, różnych kompozycji, z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie, każda kompozycja jest dokładnie rozpisana, wiemy co jemy i w jakiej ilości. Kolejną korzyścią jest dzień dostawy, to my decydujemy kiedy paczka do nas dotrze ale to nie wszystko paczka może zostać doręczona do domu, szkoły pracy - wedle życzenia :) Porcje są w takiej wielkości, że nasycą każdego z nas. Polecam.! 
Mam dla Was mój kod: 6BP3L6K













45 komentarzy:

  1. Szkoda, że opakowania sa takie małe. Przekąski są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem sułtański wygląda przepysznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, ze jest taka strona...oj chyba zamówię kilka takich paczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, uwielbiam podjadać takie pyszności przy czytaniu. Mniam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te przekąski

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie takie przekaski. Nie bardzo widze jednak sens kupowania czterech porcji przez internet. Ja wole isc do sklepu i na wage kupic sobie te orzechy i owoce, ktore lubie.
    Opcja dostawy w wybrany dzien i miejsce to genialny pomysl. Wszystkie sklepy powiny tak robic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wybrać sobie różne wersje :)

      Usuń
  7. O mniam :) Uwielbiam takie przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mnie! Uwielbiam takie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie sie prezentuje i super pomysl na prezent dla lasucha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka przekąska chyba wszystkim będzie smakowała :)

      Usuń
  10. Ja bym wyjadła tylko orzeszku, suszonych owoców nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyjadłam owoce a potem orzeszki :D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Pochłonęłam całość w 2 dni :)

      Usuń
  12. O mamo! Takie przekąski to ja lubię :) Napatrzeć się nie mogę tak wszystko apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...