24 maja 2016

Klipsy do ściągania lakieru hybrydowego

Hej,

kiedyś hybrydy były mi obce. Bałam się, że zniszczą mi paznokcie. Gdy pierwszy raz zrobiłam sobie syrenkę na wesele do mojego brata byłam zachwycona. Pragnęłam mieć zestaw do samodzielnego manikiuru ale moje bratowa mnie wyprzedziła. Postanowiłyśmy, że od czasu do czasu będzie mi pożyczać. Może nie samo malowanie, co noszenie hybryd sprawiało ogromną radość. 2 tygodnie bez zadrapań, odprysków... wow :) 


Ściągałam hubrydy i nakładałam nowe kolorki. Radość jednak nie trwała długo. Czasami było tak, że lakier odchodził sam, wtedy zdzierałam resztki. Płytka się niszczyła i bolało. Próbowałam ściągać folią ale efekt mnie nie zadowalał bo, niektóre pazurki musiałam dodrapywać :/ Moczenie paznokci w acetonie dawało satysfakcjonujące efekty ale...


Zupełnie przez przypadek w internetowej drogerii ekobieca.pl natknęłam się na klipsy do ściągania hybryd.8 zł za 10 sztuk. Pomyślałam, że nawet jak będą złe to za wiele nie stracę.


Klipsy okazały się najlepszym rozwiązaniem jakie mogłam wybrać. Na wacik lejemy aceton, przykładamy do paznokcia i zaciskamy klipsem. Po 5 minutach, lakier pięknie odchodzi od płytki. Bez niszczenia, bólu itp. Polecam każdemu, kto sam robi sobie hybrydy. Z pewnością nie będziecie żałować :)


Są wielokrotnego użytku, nic się z nimi nie dzieje. Jedyne do czego mogę się przyczepić, to słabo naciągnięta sprężyna ale taki defekt można wybaczyć :) Widziałam je też na allepaznokcie i allegro.




32 komentarze:

  1. Pierwszy raz takie widzę. Niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny gadżet, ja ciągle stosuję zwykłe lakiery, choć hybrydy mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wróciłam do zwykłych i żałuję, czekam na nowe lakiery i hybrydy wracają :D

      Usuń
  3. Muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna kusi mnie ten gadżet ;)
    pozdrawiam MARCELKA ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny gadżet, dla osób robiących manicure.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry patent z nimi przy ściąganiu hybryd, wygoda i łatwość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, dużo lepsze niż folia :)

      Usuń
  7. Pierwszy raz się z takimi spotykam, a to właśnie przez zniszczone paznokcie unikam hybryd.
    Muszę zapamiętać że jest coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi hybrydy pomogły odbudować płytkę, zniszczyłam ją trochę przez nie umiejętne ściąganie ale myślę, że za jakiś czas wróci do formy ;)

      Usuń
  8. Przydatne :) Dobrze, że ktoś coś takiego wymyślił :P

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze nawet nie wiedziałam że coś takiego jest :) strasznie przydatne :) fajnie że Nas poinformowałaś że jest coś takiego ;*

    Dzięki kochana,na Twoim blogu zawsze same przydatne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jest :) Cieszę się, że podobają Ci się moje posty :)

      Usuń
  10. nie używam hybryd, ale produkt ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. myślę że za te 8 pln to można sie skusić;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hybryd jeszcze nie robię (zapatruję się na kupno zestawu ;)), natomiast o tych klipsach wiedziałam już od dawna i są na mojej liście rzeczy niezbędnych do kupienia do hybryd. Dzięki za opinię ;)
    www.czterydni.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo szybko. Teraz folię trzymam prawie godzinę a i tak nie wszystko schodzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...