20 czerwca 2017

SklepKamil.pl

Zakupy przez Internet są coraz bardziej lubianą formą nabywania nowych rzeczy. Kiedyś miałam spory dystans do internetowych zakupów. Bałam się, że coś mi się nie spodoba albo nie trafię w rozmiar. Spróbowałam raz, drugi, kolejny.... Teraz ciężko jest mi się odnaleźć w stacjonarnych sklepach, chociaż nie ukrywam lubię i takie zakupy :)


Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić sklep obuwniczy Kamil. Nie wiem czy słyszeliście o tym sklepie ale warto tam zajrzeć mają ciekawe perełki.





50 % moich internetowych zakupów stanowią buty. W każdym sezonie kupuję ok 3-4 par, mam ich mnóstwo ale też chce mieć ich jeszcze więcej :) Co tu dużo mówić, uwielbiam buty! :) Teraz mam fioła na punkcie sandałków na koturnie. Zobaczcie co wybrałam.
Sandały Ravini - cena 159,00 zł


Bardzo lubię brązowe bucki, pasują praktycznie do wszystkiego. W tym fasonie urzekła mnie prostota i umiar. Sprawiają wrażenie mega wygodnych. Cholewka i wnętrza buta wykonane z skóry naturalnej. Podeszwa: gumowa. Wysokość obcasa: 9cm.
Sandały Monnari - cena 129,00 zł 

Jeans jest zawsze mody. Nie mam takich w swoich kolekcji więc mogłabym je nosić z ogromną przyjemnością. Cholewka: skóra eko + materiał tekstylny. Wnętrze obuwia: skóra eko. Podeszwa: guma. Wysokość obcasa: 10 cm.
Sandały Lanqier - 149,00 zł

Ciekawe połączenie prostych kolorów. Wykonane z skóry naturalnej. Wizualnie wyglądają bardzo ładnie i pasują na wakacyjne wyjazdy. Podeszwa: guma. Wysokość obcasa: 10 cm.


Sandały Monnari - cena 149,00 zł

W tych bucikach również mogłabym dreptać do pracy. Mają niewysoki obcas i z pewnością pasowałaby do moich codziennych stylizacji czyli jeansów. Cholewka: skóra eko + materiał tekstylny. Wnętrze obuwia: skóra eko + materiał tekstylny. Wysokość obcasa: 10 cm.

Wybór jest ogromny, każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie na każdą porę roku. Sklep oferuje obuwie damskie i męskie w różnych przedziałach cenowych. Zakupy możemy robić bez rejestracji na stronie. Ja jednak polecam się rejestrować, zawsze mamy wgląd do naszego zamówienia. Oferowane ceny są moim zdaniem bardzo przystępne. Wahają się w granicach 100-150 zł więc z pewnością są warte zakupu. Zachęcam do zajrzenia na stronę sklepu.








46 komentarzy:

  1. ja dalej nie kupuje przez neta..Jestem nie wymiarowa a obuwie nosze od nr 36 do 42 ;p haha :D ale fajne sandałki pokazałaś :)

    Buziaki KOchana ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gdzie Ty buty kupujesz, że aż taka rozbieżność w wymiarach?

      Usuń
  2. Ostatnio kupiłam pierwszy raz buty przez internet. Oczywiście nie trafiłam z rozmiarem, ale problemu żadnego nie było, bo wymiana poszła ekspresowo. Z tych co wrzuciłaś najbardziej podobają mi się Sandały Lanqier. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze zmierzysz wkładkę to nie powinno być problemu. Sandały, klapki itp, kupujemy dodając 0,5 lub 1 cm do rozmiaru naszej wkładki :)

      Usuń
  3. Buty przez internet kupuję bardzo, bardzo rzadko. Musze przymierzyć, ale mają piękne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję tylko przez internet ;D

      Usuń
  4. Nie kupuję butów przez internet. Nawet stacjonarnie ciężko mi znaleźć odpowiednie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fasony pokazałaś ;) Brałabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak i ja, uwielbiam koturny ;D

      Usuń
  6. Ja butów przez internet nie kupuję bo nawet w stacjonarnych sklepach często muszę mierzyć wiele par zanim znajdę takie, w których będę mogła chodzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet fajne butki :) ja najczęściej kupuję właśnie online.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki sklep polecasz? Najbardziej lubisz?

      Usuń
  8. Ja buty muszę wcześniej mierzyć :) tylko u mnie jest problem bo przeważnie noszę 35/36 :P wolę 35 o ile nie gniotą. Sandałki ładne ale takie buty muszę mierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeejku wszystkie sandalki sa przesliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobają :)

      Usuń
  10. Też podobają mi się sandałki na koturnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ni znam sklepu, ale chętnie zobaczę co jest w ofercie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie nawet mi się spodobaly :)

    OdpowiedzUsuń
  13. och, możemy sobie przybić piątki! również jestem butoholiczką :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie buty nie są w naszym stylu :) Ale są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne sandały! Nie umiałabym się zdecydować tylko na jedną parę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie szukam butków letnich i zajrzę na ich stronę może tam coś znajdę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj, może coś Ci się spodoba :)

      Usuń
  17. Fajne buty. Jednak nie dla mnie internetowe zakupy butów. Bo mam różnice w stopach wiec bez przymierzenia się nie obejdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne. Wystarczy zmierzyć wkładkę i za każdym razem sprawdzać ile cm ma dany rozmiar ;)

      Usuń
  18. Te dwie pierwsze pary nie są zupełnie w moim guście, ale te pozostałe już całkiem fajne; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się najbardziej podoba a 1 para :)

      Usuń
  19. Ten sklep znam i faktycznie wybór mają bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Butów raczej przez internet nie kupuję. Ale trzeba przyznać że w tym sklepie mają bardzo ładne fasony:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...